[OT] Dumbphone se zaznamem hovoru & dualsim

Úterý Únor 16 15:41:39 CET 2016

Jako O2? Nevím a ani mě to nezajímá. Každý telefon má dneska v sobě
záznamník, každý druhý umí nahrávat i hovory, ale ne každý to umí
automaticky. A já bych potřeboval vědět, který to umí. (Kromě smartphonů,
tam je to jednoduché.)

Přátelé, neodpovídejte mi na otázky, na které jsem se neptal ;)

P.K.