Digi osciloskop kolem 10kKc

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Úterý Únor 16 13:32:03 CET 2016

S dovolenim se prizivim s otazkou k Rigolu 1054Z - dosud se mi nepodarilo
rozbehnout stahovani nasnimanych dat pres USB ci Eth (tj. ne jen obrazovku,
ale cely prubeh z pameti, treba 1M vzorku).V manualu doporucovany (nechutne
obrovsky) SW od Ni  pri tomto prikazu usilovne pada a lze pres nej stahnout
jen kopii obrazovky. U ostanich SW co jsem nasel jsem v lepsim pripade take
rozbehal jen tu kopii obrazovky.
Ma nekdo nejaky vyzkouseny postup/SW pro Win 8
Diky. TM.