Digi osciloskop kolem 10kKc

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Únor 16 13:23:32 CET 2016

je to ako som vravel. Nastroj, ktory sluzi na rovnaky ucel, ale funguje
inak. Preto sa aj inak pouziva.
Nie je dobre ich ani zatracovat ani vychvalovat, je to proste inak.

Ale je tam vidiet obrovsky pokrok a s digitalnymi osciloskopmi, ak sa
spravne pouzivaju, si myslim, ze je ako vravi Radek vidiet viac ako s
analogovymi.