Digi osciloskop kolem 10kKc

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Únor 16 10:06:26 CET 2016

Dobry den,

mam este jednu otazku z praxe. Pozeral som si screenshoty z tohoto
Rigola (link dole, konktretne
http://images.batronix.com/products/oscilloscopes/Rigol/DS1000Z/4CH-Display.jpg).

Je to rozlisenie displeja 480px dostatocne? Na jeden kanal mozno (400px
na data, to vychadza na 8,6 bitu), ale na styri kanaly? To je potom na
jeden kanal len 100px a to je skoro ako moja stara TI-85. Ale mozno sa
mylim a v praxi to staci.

Doteraz som pouzival analogovy osciloskop, zopar snimok na porovnanie je tu:
http://kaliciak.ddns.net/temp/osci/20160209_223150.jpg
http://kaliciak.ddns.net/temp/osci/20160209_224846.jpg
http://kaliciak.ddns.net/temp/osci/20160209_231147.jpg

Ako by sa zobrazily tie "chlpy" z posledneho snimku? Rovnakou
intenzitou, vyplnene alebo s roznym jasom?
Ako je to so samplovanim? Ak si nastavim napr 1ms/div, zmensi sa sirka
pasma a zmiznu mi tie chlpy? Alebo to stale sampluje na 1Gs/s? V
dokumentacii som si nasiel rezimy normal / average / peak detect / high
resolution, ale to sa podla mna tyka zobrazenia hodnoty. Ci?

Aha, takze sample rate sa meni aj s horizontalom a Mem Depth.

Prosim o skusenosti z praxe.

Richard Kaliciak