[OT] Posta, nedoruceni zasilky z duvodu poskozeni

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Únor 16 04:37:50 CET 2016

cena pojisteni neznamena cena k vyplaceni :-). to je takova sranda cr posty .
ztrati se balicek s pojistenim na 5000kc a budete dokazovat  na poste, ze tam zkutecne bylo neco za 5000kc.
jedine balicek zabalit pod dozorem na poste pred odeslanim .
proste spousta srandy s nasi postou :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Monday, February 15, 2016 9:46 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Posta, nedoruceni zasilky z duvodu poskozeni

Hmm, to zní dobře - v zásadě je to bezvadnej nástroj, jak si přivydělat.
Pošlu si "něco" (drahé s pojištěním), oni mi to nedodají protože to poškodí, takže adresát to nepřevezme a odesílatel si bude nárokovat to pojištění, protože došlo k poškození zásilky.

Nebo jsem to špatně pochopil??

Já bych tu zásilku apriori nepřijal a na všechna nádraží uvedl tu informaci o poškození - zejména odesílateli z aukra pochopitelně.