protokol o tepelnych ztratach domu

Úterý Únor 16 02:09:54 CET 2016

Já to mám u TČ tak, že je při vysokém tarifu blokováno, ale né tak že by
se přímo vypínal kompresor, ale signál HDO spustí vypínací sekvenci.
Tuším že se uzavře expanzní ventil a pak teprv (řádově ve vteřinách) se
vypíná kompresor. Vypínat tomu napájení při běžícím kompresoru se prý
nemá, zkracuje to životnost. Proto to asi takhle napsali. Protože mám TČ
voda-voda, tam se na rozdíl od vzduchových nějaký přímotop neřeší.
Anděl