Digi osciloskop kolem 10kKc

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Úterý Únor 16 00:29:43 CET 2016

Dotaz,
Vim ze jste mnozi kupovali DS1062CA. Zkousel jste nekdy nekdo udelat update FW ? resp. najit kde roste.
Muj by se po upgrade od pana Smida mel chovat jako DS1302CA. Ale upgrade FW jsem u rigolu nenasel.
Diky
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Saturday, February 13, 2016 5:02 AM
To: HW-news
Subject: Digi osciloskop kolem 10kKc

Zdravim,

ptam se za kamarada, ktery uvazuje o vyse uvedenem zarizeni (klasika stolni s cudlikama). Mate nekdo nejaky prehled co je ted number one v tomhle segmentu? Ja jsem si kupoval osciloskop pred sesti lety a za tu dobu se predpokladam dost zmenilo - jak co se tyka parametru tak znacek na trhu.

A take se pta zda je pravidlem, ze vsechny tyhle levne cajky umi merit primo na siti bez galvanickeho oddeleni. Priznam se, ze treba to netusim ani u toho sveho Rigola, neb jsem to za ty roky jeste nepotreboval.

RV