Re: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod výuky cizích jazyků?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 15 21:03:50 CET 2016

| Ale kazdej mame ten mozek jinak zamotanej, co funguje u jednoho,
| nemusi fungovat u druheho.

Jojo, svatá pravda.
Ale už by někdo mohl vymyslet nějaký systém, jak aktivovat v mozku
"dětský kanál".

| po plysaku hodne propagovanou Nepustilovu metodu

Ano, dokonce jsem absolvoval jeden intenzívní víkendový kurz touhle metodou.
Nebylo to u Nepustila, ale škola Jílek učila totéž.
Nebylo to špatné. Souhlasím s tou citovanou lektorkou, že pro rychlé
rozmluvení-se
je to docela fajn. Ale i tady strašně záleželo na lektorech. Za ty 2 dny
(8 hodin každý den)
se jich na nás vystřídalo 5, a rozdíly byly dramatické. Od těch dobrých
to mám v mozku
zabetonované nafurt, od těch špatných to šlo fuč po pár dnech.

PL