protokol o tepelnych ztratach domu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Únor 15 21:01:02 CET 2016

Čemu na tom nerozumíš?
Bod 9 je o tom, že pokud máš kombinaci TČ a přímotop (dotop, bivalent),
tak ten přímotop musí na denní proud vypnout, zatímco TČ je na tvém uvážení.
Ty řeči o časech se dají shrnout takto - maximálně hodinu v kuse bude
denní proud, noční proud se může rozfrcat až do sedmi úseků, ale každej
bude delší než hodina.

Bod 12 je případ kdy máš hodiny s dvěma relé, pak ti mohou ještě v
nočním proudu odpojovat ten dotop, ale maximálně na 2 hodiny a jedno
vypnutí je na maximálně 30 minut.
To je předpokládám vyjádření toho, že pro tepelné čerpadlo máš 22hodin
noční proud, ale zároveň přímotopnej tarif je jen 20 hodin, takže ti
chcou odpojovat, ale nemohou ti to naúčtovat.