Re: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod výuky cizích jazyků?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Únor 15 20:45:16 CET 2016

 15.2.2016, 20:26:38

Pokud patrite do kategorie "starsi pan", mozna si vzpomenete, na po
plysaku hodne propagovanou Nepustilovu metodu. IMHO totez, v blede
modrem. Bavil jsem se o tom s lektorkou anglictiny na firemnim kurzu,
a ta tvrdila, ze jde o tzv. nalejvarny, neboli system rychle nabyl,
rychle pozbyl. Je pry to vhodne absolvovat napr. pred odjezdem na
delsi pobyt v zahranici, nebo pred nastupem do firmy s ang. komunikaci
a pod. Pokud takovy kurz absolvujete, ale nadale zustavate v
rodnojazycnem prostredi, rychle zapomenete. Klasicke metody, v takovem
pripade pry davaji lepsi vysledky.
Kamaradka, po mnoha letech skolni nemciny, skoro neumela otevrit
zobak. Rozmluvila se az po te, co zacala v tv, sledovat porady pro
nejmensi deti.
Osobne povazuji na nejprinosnejsi "Learning English with Ozmo ", coz
je take pro male deti.
Ale kazdej mame ten mozek jinak zamotanej, co funguje u jednoho,
nemusi fungovat u druheho.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz