Digi osciloskop kolem 10kKc

Pondělí Únor 15 20:26:23 CET 2016

Taky mám Hantek od Silcon a měl jsem tam chybu. Pokud se měl průběh
nahrát na flashku a nepovedlo se (flashka blbla), zůstávalo to v paměti
a když jich tam bylo hodně, program zkolaboval. Pán mi to na počkání
vyčistil (je v tom Linux a s tím já neumím), řešil to u výrobce a za
nějakou dobu mi poslal novou verzi programu. Od té doby to chodí.
Anděl