[OT] Posta, nedoruceni zasilky z duvodu poskozeni

Pondělí Únor 15 18:40:29 CET 2016

Přátelé,

jak byste hodnotili postup pošty a co byste dělali:

Koupil jsem něco na aukru, nechal jsem si to poslat na adresu do práce.
Balíček odeslán 8.2., 11.2. mi přišla SMS "Dobry den, dne 11.2. Vam budeme
dorucovat zasilku..."

Chvíli na to telefon, někdo od pošty se ptal, kde to je, ta dodací adresa,
tak jsem potvrdil, že to je Praha Žižkov, upřesnil vedle čeho naše firma
je. Oni řekli "aha, tam my nejezdíme, tak to přijde zítra nebo v pondělí".
To bylo toho 11.2.

12.2. balík nepřišel, v osm večer SMSka "Vazeny zakazniku, omlouvame se, z
technickych duvodu nebude balik dorucen. O dalsim postupu Vas budeme
informovat."

Dnes je 15.2., asi v 13,30 přišla SMS "Dobry den, avizovany balik nemohl
byt dorucen. Balik byl ulozen, posta Praha 9..." (SMS pro přehlednost mírně
zkráceny.)

Sledování balíku je tady:

https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=BA0231650315X

Volal jsem na tu poštu a tam mi řekli, že balíček je poškozený, že si ho
mám přijít převzít osobně a zkontrolovat obsah.

Takže pošta, místo aby ho doručila, tak ho poškodila a já si pro to mám
přijet. Dal jsem poště šanci, tak jsem tam přijel (zajížďka cestou z práce
asi 7 km), ale po nakouknutí dovnitř jsem to rychle vzdal. Bylo tam asi 100
lidí asi tak na 5 přepážek. Otočil jsem se na patě a jel domů.

Je to drobnost za pár korun a ani ji nijak nutně nepotřebuju.

Postup pošty na mě dělá dojem, že než aby museli zajíždět k nám na firmu,
tak balíček poškodili, aby ho mohli uložit a já si pro to musel přijet.

Přitom jiné balíčky k nám chodí, dokonce poměrně rychle - 2x se mi teď
stalo, že balíček podaný v sobotu mi v pondělí přistál na stole.

Pavel Kadečka.