OT: protokol o tepelnych ztratach domu

Pondělí Únor 15 12:30:36 CET 2016

Dobrý den,
nedá mi to abych se nepodělal o zkušenost. Vyřizuju si sazbu na tepelné
čerpadlo. K tomu potřebuju protokol o tepelných ztrátách domu. Slečna co
to tady vyřizuje, mi tvrdila že tohle musím dostat od výrobce tepelného
čerpadla. Ptal jsem se jestli to může být opsané z projektu domu, že tam
ty ztráty vypsané jsou a že přece výrobce tepelného čerpadla není
stavař, aby mohl určovat tepelné ztráty. Prý né, že mi to dá výrobce TČ.
Nedalo mi to a dneska jsem volal na zákaznickou linku ČEZu. Slečna mi
opakovala to samé co ta slečna tady u nás. No né že bych to nějak zvlášť
řešil, zkrátka to opíšu z projektu a od výrobce TČ si na to nechám dát
razítko. Ale přijde mi to strašně nelogické. Výrobci TČ mají snad
stavařské vzdělání na to, aby počítali tepelné ztráty domu - nebo aby to
(u novostavby) kontrolovali po projektantovi?
Anděl