GSM modul

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Únor 14 17:02:39 CET 2016

Před nedávnem jsem si hrál se SIM800L.  Všechno k tomu potřebné je
popsáno tady :
http://www.arduinotech.cz/inpage/jak-jednoduse-na-gsm-xi-dil-troubleshooting-ags-a-sim800l/
a v dalších dílech seriálu.
Jediný problém je, že to potřebuje dost tvrdé 4V napájení . S tím jsem
měl ze začátku potíže, nehlásilo se to do sítě.
Taky to nemá integrovanou anténu, ale chodí to na kus drátu.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW