GSM modul

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Únor 14 17:02:01 CET 2016

Vo svojich mobiloch pouzivam SIM900 - je to asi najbeznejsia vec v
nasich koncinach
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=81028&name=simcom-sim900 a je ista
pravdepodobnost, ze ich zozenies aj inde.
Taketo moduly bezne nemavaju integrovanu antenu.

Dobra cena a dobra dokumentacia nejde velmi dokopy. V cine zozenies
vselico, ale obcas ani besna svina nevie co to vlastne je a aky
firmware na tom bezi.
Aka cena je este akceptovatelna? Len nenapis ze co najnizsia.

Dňa 14. februára 2016, 16:50, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: