Digi osciloskop kolem 10kKc

Neděle Únor 14 03:02:58 CET 2016

Asi dělám s trochu netypickými obvody a ty oddělit nedokážu. U
polarizované drenáže je jeden konec spojený s potrubím v zemi, druhý
přes velkou tlumivku s kolejí kde může být prozi zemi max. 70V DC, ale
bývá tam někdy krátkodobě až 200. Mezi tím mám pulsní regulátor na 300
Hz (kmitočet který nevadí zabezpečovačce) a tam si potřebuju v různých
místech měřit. Doma když to při zkoušení napájím ze svářečky, to by
ještě oddělit šlo. Svářečka je oddělená, ale kapacitně se tam dostává
dost bordelu. Občas potřebuju něco změřit i na zařízení v provozu.
Ostatně měl jsem problém i s programováním procesoru v regulátoru,
strašně zdržovalo když jsem před zapnutím musel odpojit šňůru od
programovadla. Tam by mi vadila i kapacita delší šňůry. Nakonec jsem si
k programovadlu (rozhraní C2 pro silabsy) udělal galvanické oddělení, má
vazební kapacitu jen asi 5 pF. A mám po problémech. Hodila by se nějaká
galvanicky oddělená sonda k osciloskopu, jen nevím jestli něco takového
za rozumné peníze existuje. Stačila by i do 1 MHz.
Anděl