Naradi - stranove klice s racnou

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 14 00:17:17 CET 2016

 14.2.2016, 0:02:56

Mam zhruba stejny nazor. Lepsi ciny bych se na obcasnou praci nebal.
O cem pochybnosti mam, je uzitecnost vlastnictvi zrovna sady klicu tohoto
typu. Gola + sada ocko-plochych mi docela dostacuje. Tento typ bych
porizoval, jen tehdy, kdyz bych pravidelne musel srubovat neco, kam s
golou nemuzu. Zatim ale takova situace nenastala.
Take mam pochybnosti o znatelne cenove uspore, pri nakupu z ciny.
Co jsem tak koukal po ebay nebo aliex, tak az na par specialit, ktere,
co by nizkoobratkove zbozi, cesti prodejci pocastovali nalezitou
marzi, jsou ceny naradi vetsinou +- stejne jako u nas.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz