Re: Páteční dotaz - fyzika

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Únor 13 11:03:07 CET 2016

Já myslím že s rotujícím magnetem je to jako s anténou. Pokud je mnohem
menší než délka vlny, nevybudí rozumnou prostorovou vlnu, ale jen blízké
pole. A mechanické vlastnosti, pevnost nám neumožňijí realizovat
praktický experiment kdy by se energie odevzdaná do generované vlny
přiblížila ostatním mechanickým ztrátám v ložisku a okolním vzduchu.
Lubor