STM32 emulator,existuje?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 12 23:04:52 CET 2016

Aha, a zabudol som na http://www2.keil.com/mdk5/simulation/
Keil nepouzivam a ani ma nezaujima, takze neviem, nakolko je
http://www.keil.com/support/docs/3726.htm aktualne.

Mozno ma nieco aj IAR.

Pochopitelne, aj ST Vam rado odsimuluje na ich tucnych simulatoroch ktore
maju k dispozicii skutocne presne modely, ak im k tomu poskytnete
dostatocny podnet (pocitane vo vagonoch).

wek

PS. To, co chcete, sa vola *simul*ator, nie *emul*ator.