Re: Vzdálený přístup

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 12 03:19:52 CET 2016

Nezpochybňuji, že kolaps PLC může být problém.
Ten Bílý dům jsem zmínil proto, že na takový cíl se ti špatní zaměří cíleně.
Kdežto běžné PLC na jedné z tisíce adres v síti bude spíš vystaveno jen
plošným, necíleným útokům.

No a pokud bude jeho činnost narušena třeba tím zmiňovaným DOS útokem,
tak v čemu bude rozdíl mezi tím, když PLC komunikuje přímo nebo komunikuje
přes nějakou VPN? V obou případech bude mít otevřeno jen jediné TCP
spojení, takže proti tomu DOSu bude stejně zranitelné nebo imunní.

Nehledě na to, že pokud je to podnik, kde o něco jde, tak to pravděpodobně
bude viset v nějaké servisní VLAN.

PL