Re: Vzdálený přístup

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 11 11:59:02 CET 2016

Z pohledu bezpecnosti jsou ruzne podobne "routery" pouze diry do site.
Otevirate sit protistrane bez jakehokoliv auditu a rizeni pristupu.

Naprosto silene jsou pak sluzby typu tecoroute, at to nekdo hackne, tak
to bude takovy ******

Navic lze stejnou vec dosahnout spravne nakonfigurovanym mikrotikem
(Open VPN jenz vola domu), tj za cca desetinu nakladu a umi to spravovat
kazdy druhy admin.

U VPN vam samozrejme (pokud to neni edimax) muze admin nastavit kam
muzete a kam ne.
Ale kdyz mate pod kontrolou PLC, tak ....

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158