ESR meter test

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Únor 11 07:25:24 CET 2016

Ten prvni tranzistor tester tt1.png muj chinan optimalizoval a dal tam atmega48 tj. chip s pidi pameti. Rozchodit to po hw a sw strance by znamenalo skoro vse vymenit, to se nemuze vyplatit nikomu, pokud pracuje. U toho druheho tt2.png je vetsi LCD,
takze bych musel zkoumat radic a poprekladat zdrojaky, dat tomu cas ... .
Pri nakupu si je tedy vhodne dobre podivat a rozmyslet ...
Jirka