Re: Vzdálený přístup

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Únor 11 05:50:17 CET 2016

Nějak jsem to nepochopil. Pokud se připojuje k Vašemu serveru,
nepotřebuje veřejnou IP. To je snad ale normální. Mě šlo o to jak
nejelegantněji zajistit spojení (o rychlost nejde, přenáší se nepatrné
množství dat rychlostí seriového portu) mezi dvěma místy (PLC a klientův
počítač) kdy oba nemají veřejnou IP.

Martin Záruba