Re: Vzdálený přístup

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 10 23:46:57 CET 2016

To nemusí vadit.
Tak ten portforwarding prostě udělá poskytovatel.
Když dodává takto ošizenou službu (bez jediné veřejné IP), tak to prostě
musí umět nahradit jinak.
Zpřístupňoval jsem mraky vnitřních serverů u různých zákazníků, a vždy se
dalo nějak domluvit.
A pokud by to fakt nešlo, tak nastupuje to "nějakou obchcávkou". Takže pak
by to PLC třeba otevřelo komunikaci na nějakou známou IP, a podle pokynů
zde by to pak ad-hoc otevíralo další kanály, a podobně.

Podstatné na tomto problému je si uvědomit, že to není nic mimořádného.
Je to zcela běžný problém/požadavek, který už byl aspoň milionkrát řešen.

PL