ESR meter test

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Únor 10 20:44:49 CET 2016

Zdravim,
navazuji na debatu k ESR a udelal jsem jednoduchy test. Je to foceno rychle z telefonu, omlouvam se za kvalitu.

1000 uF Low ESR kondik, test MESR 100 V2
http://www.posys.cz/tmp/mereni/mesr.png

Ta sama kapacita tranzistor tester:
http://www.posys.cz/tmp/mereni/tt1.png
http://www.posys.cz/tmp/mereni/tt2.png
Ty tranizstor testry maji kazdy jiny FW. Oni jsou obecne osizeny, ci blbe udelany (spatne okopirovany od autora) tj. blokovaci kondik blbe, napetova reference zen diodou ... . Jako orientacni zkouseni mozna.

ESR 01:
http://www.posys.cz/tmp/mereni/esr01.png
1000uF je na nej moc. Zkousel jsem 47uF, to na druhe smacknuti testu zobrazi kapacitu a odpor, ale ihned prepne do teto obrazovky.... . Myslel jsem, ze mam spatny kus, mam jeste jednu variantu tohoto testeru s tlacitky pro kalibraci, atp. vysledek
podobny.
viz neco jako zde: http://www.ebay.com/itm/AIMOmeter-ESR01-LCR-ESR-Tester-Capacitance-Equivalent-Resistance-Meter-0-01-20-

Jirka