Vzdálený přístup

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Únor 10 16:08:09 CET 2016

Pužívám PLC xLogic, které umí na ethernet portu pracovat jak v režimu
klient, tak v režimu server. Potřebuji, aby k němu mohl přistupovat jak
zákazník, tak v případě potřeby i já. Pokud je v režimu server, vše
funguje, ale vyžaduje veřejnou IP adresu. Pokud jej dám do režimu
klient, nepotřebuje veřejnou adresu, ale zase se může připojit jen k
serveru (třeba u mě) který má nakonfigurovaný.
Jak řešit, aby nemusel mít veřejnou IP, tedy byl klient, ale současně by
k němu mohl být vícenásobný přístup? Napadlo mě jen, že by u mě běžel
program v režimu server, ke kterému by se PLC připojil na jednom portu a
současně by se k němu mohli připojit jiní klienti a on by požadavky
přeposílal na port PLC. Nebo by to šlo nějak lépe?

--

Martin Záruba