Re: Programátor *PROM, MCU atd. ?

Středa Únor 10 10:16:27 CET 2016

Dne 10. února 2016 9:39 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal(a):

> Asi nic lepsie ako udrziavat ten labprog48 - zohnat dalsi cez nejaky bazar,
> zohnat si starsie PC s DOS prip. Win - nebude. Sudobe PICy sa programuju
> udelatormi typu PICKIT, sudobe PLD (ak tym nemyslite FPGA a posledne
> zvysky CPLD) je oxymoron.

Přesně. Nějaký starší notebook koupíte za pár stovek a ve spojení se
starším programátorem to bude mít lepší poměr cena výkon než něco úplně
nového s připojením na USB a podporou v Linuxu.

Např. ten Dell D600, co jsem tu nabízel (neúspěšně, pořád ho mám a teď mi
zbyl ještě D610) by se k takovému účelu výborně hodil, protože má mj. LPT
port, na který se ty staré programátory připojovaly. I ty vyráběné na
koleně.

Mimochodem, takhle to funguje v mnoha firmách, udržují nějaký historický
kus hardwaru, chodí kolem toho po špičkách a bojí se ho dokonce i vypnout
;) Jenom proto, že potřebují občas použít něco 20 let starého, za co dosud
nesehnali náhradu.

P.K.