Re: [OT] Pixie (bylo Re: prosba o vytištění...)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 10 09:26:03 CET 2016

Fakt? Zajimavy, ja letmo nahlednul do katalogu a tam jsem videl neco o 30 a
150Mhz - tak se holt poohlidnu po necem jinem. Sice opravdu nepotrebuju
vysilat, ale mam rad zarizeni, ktera jsou pripravena k pouziti, kdyby to
treba nekdy bylo potreba... KF630 si nevybavuju, ze bych kdy drzel v ruce,
natozpak abych ho mel v supleti, ale prohrabu zasoby, treba se tam neco
zajimaveho najde.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Wednesday, February 10, 2016 8:41 AM
Subject: Re: [OT] Pixie (bylo Re: prosba o vytištění...)

Tak zrovna KF503, 504 je naprosto nevhodny.  Krom Ic 0,1A na vf nechodí, viz
třeba zkušenosti od OK1DLY
http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/trx80m1/trx80m1.htm

Já s tím laboroval a zkoušel co bylo po ruce a nejlépe ( největší výkon  )
dává KF630D.

Tento email byl odeslán z počítače bez virů, chráněného programem Avast.