Re: [OT] Pixie (bylo Re: prosba o vytištění...)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 9 21:37:39 CET 2016

Hi, no já jsem nadšený. I když hned po zaklíčování odešel ten TX/RX
tranzistor, ale náhrada v podobě kovového 2N2222A funguje OK.  Samozřejmě
se to nedá srovnávat s dospělými TRXy, ale vzhledem k té jednoduchosti je
až s podivem, jak to pěkně poslouchá. Důležitá je "lepší"  anténa, na kus
drátu z okna to nefunguje. Před zkoušením jem vyladil L-článkem na 7025kHz
mojí LW40. První vzrušení nastalo, když jsem tak 20zn/min dal výzvu a ozval
se nějaký DLxxx, jenomže já to nedal. I když volal vícekrát, přečetl jsem
jen jeho prefix a svojí call.  A CW nedávám. Ale asi se do toho pustím.
Jsem furt někde v luftu, tak mám teď super hračku na cesty. I když mám
FT-817a FLEX-1500, Pixie je prostě výzva. Další věc je, že za 90kč co to
stálo na e-bay tu nekoupím ani ten šutr 7,023kHz.  (
http://www.ebay.com/itm/321865063460?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
)

Tento email byl odeslán z počítače bez virů, chráněného programem Avast.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>