Patecni experiment - zkratujte zdroj:-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 9 18:25:07 CET 2016

HY1503D 85A 60us 350us

Ja som s z tych, co zdroj pouzivaj1u ako adapter s prudovou poistkou a
integrovanymi merakmi. Vsetko, co nan pripajam, ma vlastny integrovany
zdroj, mam ho defacto trvalo nastaveny niekde medzi 12 a 13.8V... takze
mne nejake superduper elektronicke parametre vobec nic nehovoria. Toto je
zrejme cinsky sunt s najjednoduchsou moznou analogovou elektronikou, ale
ma dobry pomer cena/vykon
(http://www.tme.eu/sk/details/ax-1803d/jednokanalove-napajacie-zdroje/axiomet/
je jeho ocividne blizky pribuzny), ergonomia ovladania dvoma 270st
potenciometrami a skutocnym koliskovym vypinacom priamo na celnom paneli
prijatelna, odcitanie skutocnych hodnot na reflexivnom LCD (v labaku je
vzdy dost svetla, podsvietenie je kontraproduktivne) s 18mm cislicami
vynikajuce (nastaveny prud ak sa mi nechce skratovat, tak odcitam z polohy
cudlika, plusminus autobus mi staci), a aj ked by som prijal o cislicu
viac na prude (t.j. x.xxxA), toto mi vacsinu casu staci.

Nevravim, ze som typicky uzivatel.

wek