zavada TV

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Únor 9 15:16:44 CET 2016

Zkousel jsem na ebay. Ten univerzalni tranzistor tester nebyl moc dobry pro ESR. Pote zde byl specialni kit jen na ESR za cca 600 a to je jeste horsi.
Nakonec jsem dosel k cca tomuto MESR-100 ESR, nevim zda presne tento je vic prodejcu a obcas nejaka modifikace. Ma to snad sinus a ne hranu pro testovani, mohl bych zmerit. Takze vice odpovida realite. Meri to take o rad vice, pisi meri, jak to je s
presnosti ... china.
Jirka