zavada TV

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 9 10:17:42 CET 2016

To jste mě nahlodal, ale potvrzujete v podstatě moje zkušenosti s tím
ESR metrem. V TV jsem měřil kondenzátor 100u/16V, který měl napůl
vystřelený obal a ESR metr ukazoval hodnoty, které byly akceptovatelné.
Teď když s ním měřím, tak k tomu přistupuju tak, že když jsou naměřené
hodnoty špatné je kondík špatný a když jsou dobré, tak nevím jak na tom je.
Vyrábět se ESR metr nechce, asi se podívám v Číně, myslím, že tu i
nějaké odkazy proběhly.

Martin Hanek