zavada TV

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 9 09:26:21 CET 2016

Nemohl byste ho zveřejnit nebo poslat odkaz, pokud je odněkud z netu? Mám se Zajícovým metrem podobný dojem. Nezkoušel jsem to nikdy s ničím porovnat, ale zdá se mi, že vadný koďan ukazuje téměř až ve chvíli, kdy je to na něm vidět (nafouknutí). Pokud je ESR jen o trochu větší než má být, ale koďan ještě není v úplně lethálním stavu, neukáže nic.

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Cihak na dkv.cd.cz
Sent: Tuesday, February 09, 2016 8:22 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE: zavada TV

Pana Zajíce si velmi vážím, ale ten ESR metr od něj je k ničemu. Taky ho mám a nikdy jsem s ním nic nenašel. Když jsem si postavil ten co mám teď nestačil jsem se divit. Můj ESR metr samozřejmě ukazuje i kapacitu takže mám kompletní informaci. Domnívám se že to je stejné i u těch levných čínských udělátek.