Jak opravit zarovku

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Únor 8 14:07:07 CET 2016

On Mon, Feb 08, 2016 at 01:39:11PM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Už dávno jsem se naučil, že když na pět minut přeruším práci a udělám si z
> drátu nový očko, ušetřím si nervy i klení a práce potom půjde mnohem líp,
> než když ty dva dráty z přepáleného očka jenom zkroutím kombinačkama.

sakra - Vy jste videl moji pajecku :)))

No ja mam nejake smycky snad nadelane do zasoby v krabicce, ale jsem
setrilek a v posledni dobe spise rozebiram veci (vytezuju). Pri tom
vytezovani - jak se smycka nesetkava tolik s novym cinem tak odchazi
dost rychle (jsem zvyklej delat smycky z tenciho dratku - ne z toho kulu
co byl original) a pri vytezovani se prepalujou rychle. Tak jsem si taky
zlozvykl jim prodluzovat zivot tim zkroucenim. :)  No a ta jedna LEDka me
nejak k vymene neprinutila a takhle jsem to odflakl.

> U mě to vypadá podobně, navíc ten tišťák jsem sundal (ale zůstal viset na
> drátech). Jsou tam šroubky a je navíc přilepený (asi teplovodivým
> lepidlem), ale šel lehce utrhnout. Pájet na to šlo docela dobře, jen jsem
> si oškrábal barvu, abych viděl měď.
>
> (Vyfotit to už nemůžu, protože baňku jsem přilepil zpátky vteřinovým
> lepidlem.)

Ja kdyz ty sroubky povolil, tak mam pocit slo vytahnout z druhe strany
ten vlastni zavit E27 + plast asi. Ten bilej kuzel je napraskovanej
hlinik a asi to bude jeden kus s tim co je pod plosnakem a plosnak
utrhavat jsem nezkousel/netroufal. Priste az prdne dalsi...

--
Zito