jak rozebrat konektor?

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Únor 8 08:51:49 CET 2016

Zdravím,

dělám už mnoho let u kabelovky a těhle konektorů (většinou Cabelcon)
máme po síti statisíce. Na odpovídajícím kabelu je mám změřené
spektrákem do 2,9GHz a jak jsem psal - nejlepší konektory. F jsou z
velké části dělané tak, že středový vodič je přímo pinem konektoru. IEC,
BNC nebo F na tlusté kabely mají na středovém docela hezky udělanou
svírku (nejen plíšky). Jen se kabely musejí oříznout opravdu podle
předpisu, aby do ní přesně sedly a pokud možno nematlat rukama, aby
tam pot a spol z nich časem nepracovaly.

Zeman

http://www.pctstore.com/Connector_tool_compression_tool_PCTAIOCT_p/pctaioc

Nějak