[!!Mass Mail]Re: OT: tisk na transparentni folie

balu balu na k-net.fr
Neděle Únor 7 23:51:08 CET 2016

vyskusal som s tonerom, ktory budeme v stredu pouzivat na Zenite a
funguje to perfektne. To mozem sutaziacim povedat, ze mozu pouzivat
ciara/medzera 0.1/0.1 :-)

Dakujem za tip, naozaj super uzitocna vec.

b.