Re: Podepsaný zákaznický dokument

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 6 15:22:51 CET 2016

Psal jsem, kdo je _skutečným_ odesilatelem mailu.

To, že mail navenek o sobě tvrdí, že ho poslal xxx na yyy.zz, nic neznamená.
Klidně si můžete sám sobě poslat mail, odeslaný jakoby z whitehouse.gov.

Je třeba se vždy podívat do hlaviček mailu, kde je zaznamenaná celá cesta,
kudyma mail cestoval. I když i tady se dá něco zfalšovat, tak minimálně
poslední "zločinecká" adresa tam je.
A tam jsou to IP adresy, tedy ne mailove ve formátu xxx na yyy.zz, ale ve
formátu
xxx.yyy.zz.

PL