Re: Vývojová deska Cyclone4-FPGA - možnost vyuzití

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Pátek Únor 5 17:08:44 CET 2016

Zdravím,
ještě jsem našel další desky s FPGA z přijatelnou cenu:

1) EP4CE22F17C6N (Cyclone IV):

http://www.digikey.com/short/3t4q07

2) Cyclone V SoC 5CSEMA5F31C6 Device (Cyclone V SE):

http://www.digikey.com/short/3t4q0v

- u tohoto mi však uniká, zda to je "čisté" FPGA s možností nahrát ARM a
nebo to už má ARM napevno zadrátované?

--
   Zdeněk Janiš