Jaky byste chteli lab. zdroj - pokracovani

Čtvrtek Únor 4 22:26:25 CET 2016

Otázka je, jaký je tam displej. Přesto že při práci mám vždycky brýle a
nemělo by mi dělat problémy číst dvouřádkový LCD displej, mám radši
alespoň 14 mm ledkové číslice. Ohledně těch tlačítek - není potřeba
dělat plošňák přes celý přední panel. Stačí proužek kde budou displeje
U,I, tlačítko bez aretace nastavená/skutečná hodnota a tlačítko s
aretací (klidně i dvojice tlačítek bez aretace a s indikační ledkou nebo
páčkový vypínač) na to odpojení výstupu.

Ohledně barvy displeje - zalíbila se mi žlutooranžová. Dělal jsem už
před mnoha lety zdroje se žlutým displejem a před ním oranžová fólie.
http://piknymburk.cz/obrazky/zdroj80.jpg
Problém byl že oranžová fólie byla příliš průhledná a bylo pod ní vidět
všechno. Teď tady mám osazený displej (ještě jsem ho nerozsvítil) barva
jantarová a k tomu mám hnědou fólii. Jsem zvědavý, jak to bude svítit.

Anděl