Elektro dilna

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 3 23:33:38 CET 2016

 3.2.2016, 23:14:32

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Michal Gregor napsal:

> 2) Pajeci stanici. Solomon? Nebo jine znacky. Ma smysl horky vzduch na
> bezne SMD. (Mensi odmitam menit)
Na odpajeni zcela urcite. Krom toho se ten horky vzduch hodi na
spoustu jinych veci, napr. svarovani plastu, ohrivani, suseni,
vytvrzovani lepidel atd. IMHO, jedinej duvod proc ho nemit, je ten, ze
na nej nemate na stole misto.

> 3) Nabytek - antistaticky.  Nasel jsem podlozky na stul. Kus plastu za
> 1700 Kc. Skvela cena :-)
Myslite tohle ?
http://www.hotair.cz/detail/ochranne-pomucky/antistaticke-prislusenstvi/antistaticka-tepluvzdorna-podlozka-sire-60cm-modra.html
Ano, je to drahe, ale zkusenosti s tim (tedy asi s timto, zdroj toho
co jsme meli v robotarne neznam) mam natolik dobre, ze to
planuji i domu, tedy az jednou bude novej pracovni stul.  :-)
Do firmy bych to jednoznacne tlacil (neznamena ze protlacil).

> 4) Odsavani. Tady jsem narazil ceny jsou docela vysoke. Asi pujdu koupit
> koupelnove vetraci trubky do zelezarstvi. Jen to chce vymyslet nejaky
> pajeci box. Koupit nejakou plastovou skrin a zalepit do nej trubku?
> Kolega to delal z krabice od bot. Ale lepsi se mi zda plexisklo kvuli
> svetla.
Kuchynská digestor ?

> 5) Naradi. Nejlepe takove ktere se hned tak neztrati.
To ztraceni je snad spis o lidech, nez o naradi.
Ja pouzvam sirokou paletu naradi, od stredni tridy (knipex, sandvik,
medin...)  pres levnejsi evropu a lepsi cinu (narex, proskit, yato) az po totalni low-cost z
trznice. Vzdycky to chce nad konkretnim kusem trochu premyslet, zvazit
individualni preference a pocitat s tim, ze zvlast u levnejsich veci,
nebo nakupu pres eshop, nemusite mit vzdycky stastnou ruku.