Elektro dilna

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Únor 3 20:09:40 CET 2016

Zdravim,
zarizuji kompletne novou elektro dilnu. Je to na obcasne pouziti, ale
rozpocet mame celkem slusny.

Pro zacatek jsem si jiz prosel nekolik eshopu. Celkem uz mam nejakou
predstavu:

1) Zdroj 0-30V/ 3A, dvojity. Meraky zvlast pro U a I. Dve regulacni
kolecka - potenciometr na proud a napeti. Hrube/ jemne. (Budu si muset
procist sousedni vlakno)

2) Pajeci stanici. Solomon? Nebo jine znacky. Ma smysl horky vzduch na
bezne SMD. (Mensi odmitam menit)

3) Nabytek - antistaticky.  Nasel jsem podlozky na stul. Kus plastu za
1700 Kc. Skvela cena :-) Padl i navrh koupit i original laboratorni
stoly, ale dost mne zaskocily ceny.

4) Odsavani. Tady jsem narazil ceny jsou docela vysoke. Asi pujdu koupit
koupelnove vetraci trubky do zelezarstvi. Jen to chce vymyslet nejaky
pajeci box. Koupit nejakou plastovou skrin a zalepit do nej trubku?
Kolega to delal z krabice od bot. Ale lepsi se mi zda plexisklo kvuli
svetla.

5) Naradi. Nejlepe takove ktere se hned tak neztrati.

Michal Gregor