pouziti android phone jako dial up modem

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Středa Únor 3 16:33:49 CET 2016

Zdravim,

Pred lety jsem stvoril zarizeni umoznujici pres telefon hlasit ruzne stavy pomoci vytoceni datoveho spojeni na dalsi telefon.

Z ruznych duvodu je to pripojitelne na vicemene jakykoliv telefon poskytujici seriovy modem.

Po letech verne sluzby po me chteji udelat neco noveho pro novejsi telefony. Ja jsem uz davno vypadl z reality a tak se ptam tusite nekdo jestli je to s dnesnimi telefony resitelne ?

Idealne aby se do nich nemuselo nic instalovat atd. Dival jsem se na AT commandy pro LTE a rozumim tomu jak koza petrzeli.

Dekuji za nakopnuti jakymkoliv smerem.

Dekuji

J.V.