Re: Vývojová deska Cyclone4-FPGA - možnost vyuzití

Úterý Únor 2 14:55:13 CET 2016

To je tezsi, vyber rady Cyclone4 dobry, to 6 znamena cca 6000 log.
jednotek, coz si lze predstavit zjednodusene jako registr + 4b logickou
tabulku (ale je to trosku slozitejsi) Dal obsahuje desitky nasobicek,
pametovych bloku a nejake PLL generatory hodin.
Pak jsou varianty 10, 15, 22... ale cena roste ponekud raketove, pro
CE10 jsou jeste celkem dostupne desky, pro CE22 tusim byla typicky
implementace procesoru a periferii pro provozovani linuxu, desky ale uz
docela drahe.
Ta varianta 10 uz mi prijde docela vyhovujici na zamyslenou aplikaci.
Ale na prvni hrani si klidne poridte tu desku, co jste sem daval, prijde
mi super za tu cenu.