Re: Vývojová deska Cyclone4-FPGA - možnost vyuzití

Úterý Únor 2 12:14:05 CET 2016

Pekna deska za rozumnou cenu, skoda, ze tam neni vetsi FPGA, sestka bude
pri praci s SDRAM dost omezujici.
Je dam integrovany blaster, staci pripojit do USB
SW quartus je zdarma s drobnymi omezenimi, bez problemu, myslim ze i na
linux. Simulator omezeny taky ale ten prakticky nepouzivam.
I2C, SPI jsou trivialni, radic SDRAM trochu slozitejsi, ale vse se da
stahnout na opencores.org
Dostat tam procesor a osekany radic SDRAM asi je mozne ale bude asi plno.