Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 2 09:30:38 CET 2016

Ja viem, ze je to tazke z Tvojho pohladu uverit, ale nie kazdy ma sest- az
devetmiestny rocny rozpocet na nove hracky, len preto, lebo tie stare nie
su kompatibilne so socialnymi sietami...

Prevodnik ETH/HPIB stoji stovku a pol (teda znova ak nie si institucia,
ktora len z principu kupuje brutalne predrazene *****ny od NI) a chodi s
nim uplne vsetko co bolo vyrobene od roku snad 1970.

Tipujem, ze vacsinu z tych Tvojich ultramodernych geretov o 10 rokov
nebudes vediet poriadne pouzit, a to nie kvoli tomu, ze by samotny merak
mal nejaky problem.

Ja viem, ze je to spiatocnicke, ale ja osobne nemam rad veci co treba
povinne o 2 roky zahodit.

wek