Re: POE a izolační požadavek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Únor 2 09:12:27 CET 2016

Dne 1.2.2016 v 22:32 Jaroslav Rychtařík napsal(a):
> Pracuji na jednom projektu. Je postaven na „pc on board module“
> olimex_a20_som plus nějaký balast pro připojení klávesnice a mikrofonu a
> audio zesilovače. Celé to je napájené z poe modulu PEM1205 nebo z
> externího zdroje 48V. Celé zařízení pak bude v kovové krabičce.
>

> Řeším následující otázky:
>
> - Původní předpoklad připojení externího zdroje (48V) byl přes diodový
> můstek na vstup poe modulu.

Ahoj,

ten modul úplně dobře neznám, ale v návodu píšou, že je na něm osazen
AXP209 (Power Manager).
Ten má sám na sobě několik konfigurovatelných zdrojů energie. Nevyplatí
se ti se připojit přímo na něj? Třeba jeden zdroj jako ACIN a druhej
třeba jako VBUS nebo Vtrgt podle toho co se ti víc hodí??
Mám tu anglickej datasheet, mohu poslat, pokud ho nenajdeš na netu.