Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Únor 1 23:29:14 CET 2016

> len doplnim statistiku, u multimetrov za 30 000 to zase piska okamzite.
> Okolo 3000 musi byt nejaka fluktuacia vakua alebo nieco...

U multimetru za 300 píská falešná NE555 za 10 centů
U multimetru za 3000 píská softwarově falešná PICka za dolar
U multimetrů za 30 000 píská falešný ARM pomocí IRQ, DMA a DAC
Tím se to vysvětluje.

Ale vážně - třeba je to divné, ale mám pocit že proudové regulace a měření u
lab. zdrojů jsou někdy nezaslouženě odfláknuté
Mně osobně by na napětí klidně stačil 12 polohový "luskací" přepinač s
arbitrárními napětími 1.8 - 3.3 - 5 - 9 - 12 - 13.8 V atd... ale proudovou
regullaci bych prosil slušnou a od proudu, kdy ani cilivé polovodiče neshoří
( kolem 1 mA ??? )

Zdraví Petr Kubáč