Jaky byste chteli laboratorni zdroj

balu balu na k-net.fr
Pondělí Únor 1 23:15:47 CET 2016

take zdroje mame v praci. Je to postavene v ekvivalentnom priestore asi
15-tich rackov, ma to rezim konstantneho prudu aj napatia, komunikuje to
cez digitalne rozhranie, indikuje to vsetky mozne poklesy a prekrocenia.
Vedla ma niekolko takych zdrojov vlastnu 18kV rozvodnu.

Vsetky su v laboratoriu, takze ich vlastne mozeme volat laboratorne
zdroje :-)