RE: co to dělá?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Únor 1 15:53:27 CET 2016

No tam to lezie cez odrusovacie kondy v zdroji.
Takto su robene vsetky spinane zdroje.
Skuste obycajnu nabijacku na mobil a radiator :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Smrz
Sent: Monday, February 01, 2016 3:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: co to dělá?

To mi pripomina, ze kdyz jsem si minuly tyden hral s TV rozvody v dome, tak mi bylo divne, ze kdyz jsem se pri sroubovani F konektoru oprel loktem o topeni, tak me na ruce neco "simralo".
Na koaxu jsem nameril okolo 110V a ukazalo se, ze se tam dostava z antenniho konektoru u nasi 2 roky stare TV Samsung.

J.S.,