TCP/IP server

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Únor 1 08:09:39 CET 2016


Ještě nemohu přijít na jeden problém: Jakmile se naváže spojení, nový 
socket čeká pomocí .WaitingData, zda něco přišlo a pak něco dělá. Jak 
ale poznat, že klient ukončil spojení?

Martin Záruba

Dne 30.1.2016 v 23:14 Tomáš Mazouch napsal(a):
> Dne 30.1.2016 v 20:19 Martin Záruba napsal(a):
>> Poraďte, kde dělám chybu prosím. V programu mám TCP/IP klienta 
>> udělaného takto: (snažil jsem se vypustit vše nepodstatné)
>>   Socket := TTCPBlockSocket.Create;
>>   Socket.Connect('IPadresa', 'IPPort');
>>   takto komunikace funguje bez problémů. Potřeboval jsem ale, aby 
>> program běžel v režimu server. Udělal jsem to takto:
>>
>>   Socket := TTCPBlockSocket.Create;
>>   Socket.setLinger(true,1000);
>>   Socket.Bind('0.0.0.0','IPPort');
>>   Socket.Listen;
>>  port se otevře, ale nic to nechce přenášet. Kde je chyba?
>>
> Jakmile je poslouchajici socket citelny (tzn. nekdo se pripojil), je 
> treba na nej zavolat accept, cimz se vytvori novy socket a pres ten se 
> komunikuje. Ten puvodni ceka na dalsi spojeni.
>
>   TomM
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


---
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.
https://www.avast.com/antivirus



Další informace o konferenci Hw-list